Yläkroppatreeni kumpparilla!

Tervehdys! 🙂 Tässä teille lupaamani yläkroppatreeni videon muodossa! Treenin voi tehdä kotona tai salilla! Ja kannattaa kokeilla, vaikka onkin ”vain” kuminauhajumppa! 😉 Tarpeeksi vain vastusta kuminauhaan pyörittämällä sitä nyrkkien ympärille itselle sopivaksi. Tai sitten vaan suoraan vahvempi kuminauha käyttöön.

Videosta näätte liikkeiden tekniikat ja videon lopusta loppuhaasteen! 😉

Liikkeet tässä alla vielä kootusti:

Vie kädet hallitusti taakse ja eteen – toista 20 kertaa
Hauiskääntö – 10 toistoa
Vipu-avaus sivulle – Toista 10 kertaa
Ojentajapumppaus – Toista 10 kertaa
Vipunosto eteen – Toista 10 per käsi
Soutu – Vedä lavat yhteen, toista 15 kertaa

Tee kolme kierrosta ja lisää jokaisella kierroksella toistoja, jos ensimmäisellä kierroksella et saanut vielä tuntumaa! 😉

Kivaa treeniä!  Ja tulkaahan taas kertomaan tuntemuksia treenin jälkeen!

***

 

 

Tsekkaa myös suosittu alakroppatreeni: Peppu piukaks!

Monna

Olen pienen tyttölapsen ja kahden koiran äiti, personal trainer, vaimo, bloggaaja ja yksityisyrittäjä. Rakastan rauhallisia koti-iltoja perheeni kesken. Rakastan treenaamista ja työtäni. Olen korkealentoinen ja iloinen persoona. Haluan jakaa iloa ja hyvyyttä.

2 vastausta artikkeliin “Yläkroppatreeni kumpparilla!”

  1. Suhteellisen polttavan treenin saa aikaiseksi kun teki nämä 6 liikettä ja yhteensä 4 kierrosta. Välissä 15 sek ravistelu ja taas uusi kierros kehiin. Kiitos! 😛

  2. Olen nyt testannut molempia treenejä tällä viikolla (tätä ja pepputreeniä). Yllätyin varsinkin pepputreenistä, että miten uskomattoman kipeeksi voi paikat saada ihan ilman painoja. 😆 itsellänikin on sektio takana ja tämäntyyppiset treenit sopii tähän elämäntilanteeseen. kiitos näistä ja toivottavasti saamme joskus lisää treenivideoita! ☺

Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *

 14
Tykkää jutusta