Ekat vertailukuvat

Hitaasti hyv√§ tulee! ūüôā Ja hei m√§ niin vannon peilikuvien nimeen!! M√§ oon aina sanonut mun asiakkaille, ett√§ kun aloittaa el√§m√§tapamuutokset tai painonpudotuksen tai massan ker√§√§misen tai mink√§ vaan projektin, joka koskee omaa vartaloa – on peilikuvat niin paras asia! Koska vaaka ei todellakaan aina kerro koko totuutta, on peilikuvat ja mittanauha yks parhaita t√§ss√§ hommassa!

M√§ otin teille ekat kuvat silloin, kun aloitin mun ”kohti terveemp√§√§ min√§√§” -projektin elokuun alussa. Ja t√§n√§√§n otin toiset, reilu kuukausi aloituksesta! Nyt on pari p√§iv√§√§ vajaa viikko vasta edellisest√§ p√§ivityksest√§, mutta into piukassa halusinkin julkaista viikkokuulumiset jo t√§n√§√§n vertailukuvien kera! ūüėČ

Elo-Syys

Tietenk√§√§n mit√§√§n suuren suuria kehityskuvia en t√§ss√§ kohtaa viel√§ pysty laittamaan ja onneksi niin! Sill√§ hitaasti hyv√§ tulee, kuten oon monta kertaa sanonut! Kuitenkin n√§iss√§ vertailukuvissa n√§kee ainakin omaan silm√§√§n jo muutosta. Suurin turvotus ja sellainen ”nestep√∂h√∂” on poissa ja kuten viimeksi kerroin, tuntuu se oma kroppa jotenkin tiivimm√§lt√§. ūüėÄ

Mun on pakko my√∂nt√§√§, ett√§ t√§n√§√§n otettuani n√§√§ kuvat, mulla nousi motivaatio just takas sinne sataseen! Vaikka ulkon√§k√∂ ei oo t√§ss√§ mun projektissa ainoa tavoiteltava asia, on se kuitenkin motivoivaa, kun kehityst√§ n√§kyy my√∂s peiliss√§. Edelleen kuitenkin ulkon√§√∂n rinnalla tavoitteena on ”terveempi min√§”. Terveemm√§ksi jo tunnenkin itteni, koska sokeriherkkujen m√§√§r√§n v√§hennytty√§ ja niiden oikeanlaisten ruokien sy√∂minen on lis√§nnyt sit√§ mun vireystilaa ja mahan hyvinvointia.

Nyt kun takana on taas muutama hyvin nukuttu y√∂ ja sitten n√§m√§ t√§n aamun kuvat, on mulla energiaa taas kuin pieness√§ pupussa! ūüėÄ

 Sain toiveen, että kertoisin näissä viikkopäivityksissä aina kuluneen viikon suosikit. Tällä kertaa ne oli nää:

  • IG-livetreeni maanantaina kehoa huoltaen – oli kiva pit√§√§ taas live ja tuli itelle hyv√§ fiilis kehonhuollosta
  • t√§n p√§iv√§n tuleva salitreeni
  • T√§n√§√§n alkava mun oma Bootcamp-ryhm√§ ja ekan treeni veto heille
  • se kun viikonlopun herkuttelujen j√§lkeen pystyin taas pist√§m√§√§n sokerihanat kiinni

ūüėÄ ūüėÄ Mulla tuli nyt viime viikonloppuna sy√∂ty√§ herkkuja parina iltana. Perjantaina pidin ihan ”normi” karkkip√§iv√§n, eli s√∂in illalla v√§h√§n irtokarkkeja ja suklaata. Mutta sitten herkuttelin my√∂s sunnuntaina. Oltiin mun is√§n kuolinp√§iv√§n muistoksi sy√∂m√§ss√§ ja s√∂in j√§lkk√§riksi suklaakakkua. Niin ja sunnuntaina s√∂in my√∂s v√§h√§n suklaata kotona. ūüėÄ

M√§ haluan pit√§√§ t√§ss√§ projektissa mukana hyv√§n mielen. En haluu vet√§√§ pipo kire√§n√§ ja ¬†stressata jos jollain viikolla sy√∂n herkkuja enemm√§n kuin yhten√§ p√§iv√§n√§. En toki my√∂sk√§√§n halua vet√§√§ l√§skiksi ja sy√∂d√§ taas joka p√§iv√§ herkkuja. Mutta kuten monessa asiassa, t√§ss√§kin on se kultainen keskitie se paras. Ainakin just mulle! ūüôā

Ihanaa on edelleen se, ett√§ tunnen olon kehossani nyt kotoisammaks, kun se p√∂h√∂ on poissa. Oon k√§ynyt ostamassa apteekista ruuansulatus-entsyymej√§ ja ne auttaa, jos tied√§n sy√∂v√§ni jotain sellaista, joka ei niin sovi mun mahalle. K√§yn treenamassa sen verran kun ehdin, mutta en my√∂sk√§√§n sen suhteen halua nipottaa ja vied√§ aikaa esim. illoista Emman kanssa ja l√§hte√§ salille h√∂√∂k√§√§m√§√§n. Ainakaan kovin usein. ūüėČ

Hei, k√§yk√§√§h√§n kattomassa mun IGtv:st√§ muuten taas uus video! Se on t√§ll√§ kertaa kehonhuoltoa, n.20min pituinen huolto. M√§ OIKEASTI suosittelen, ett√§ jokainen huoltais kehoaan edes sen yhden kerran viikossa. ūüėČ

***

Tällaista tänne! Mitäs sinne?

 

 

Lue myös: Treeniohjelmat puhelimeen!

Monna

Olen pienen tyttölapsen ja kahden koiran äiti, personal trainer, vaimo, bloggaaja ja yksityisyrittäjä. Rakastan rauhallisia koti-iltoja perheeni kesken. Rakastan treenaamista ja työtäni. Olen korkealentoinen ja iloinen persoona. Haluan jakaa iloa ja hyvyyttä.

3 vastausta artikkeliin “Ekat vertailukuvat”

  1. Mun mielest√§ taas tuossa on iso muutos lyhyess√§ ajassa! Wau! ūüôā Selke√§sti on tosiaan turvotusta l√§htenyt ja kyll√§ minun silm√§√§n on my√∂s kroppa kiinteytynyt ūüôā Oot varmaan jo kertonut jossain mut mulla mennyt ohi, niin mill√§ ohjelmalla / ruokavaliolla s√§ treenaat? Viime aikoina ainakin paljon n√§kynyt kehonpainotreeni√§ sun ig:ss√§ joten ihan sill√§k√∂? ūüôā T. Rv35 menossa ja odotan jo synnytyksen j√§lkeisi√§ treenej√§

    • Kiitos! ūüôā Ja joo, onhan t√§ss√§ jo kehityst√§ tapahtunut. Ehk√§ sit√§ on turhan vaatimaton itse√§ kohtaan. ūüėČ
      Kehonpainotreenejä teen varmaan eniten ja sitten käyn salilla pari kertaa viikossa. Syön ihan normiruokaa, en mitään varsinaista ruokavaliota siis. Mutta välttelen FODMAP-hiilareita, koska ne tekee mun mahalle hallaa; kipua ja turvotusta.
      Ihania vikoja raskausviikkoja! <3

  2. M√§ huomasin sun kasvoista loistavan pirteyden jo heti viikon parin p√§√§st√§ aloituksestasi. ūüôā Hyv√§ olo hehkuu ulosp√§in ja muutos n√§kyy kuvissa, hienoa Monna! Kiitos kehonhuoltolivest√§, tuli todellakin tarpeeseen ja huomasin, mik√§ rautakanki musta on tullut, ja lonkat kipuilee paljon. Saako k√§ytt√§√§ korkkareita tai lautaa kantap√§iden alla, jos ja kun ei p√§√§se syv√§kyykkyyn kantap√§√§t maassa? Piti eilen kysy√§ t√§t√§ livess√§.

Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *

 63
Tykkää jutusta