Parhaat treenihousut x 5

* sis.mainoslinkkejä

Toivepostaus

Minulta kysyttiin, että voisinko kertoa omat TOP 5 -treenipöksyni. Ja minähän kerron mielelläni! Nyt muuton aikana tuli taas karsittua treenihousuja kierrätykseen. Silti ne suosikit jäi mukaan matkaan. Minulla on muutama suosikki- ja ”luotto”brändi treenihousujen suhteen. Ja sitten on niitä, jotka eivät välttämättä ole malliltaan ihan nappeja, mutta ovat vaan niin makeita kuosiltaan tms.

On vaikea laittaa näitä viittä merkkiä parhausjärjestykseen, joten laitan vain johonkin järjestykseen. 😉

Biancaneve IMG_20151201_172155-001 kehonkuva

Biancaneve

Tutustuin Biancaneven treenileggareihin pari vuotta sitten. Siitä lähtien ne ovat olleet ehdottomasti TOP 5:ssa. Kaapistani löytyy kuudet Biancaneven leggarit ja kaikki ovat käytössä edelleen. Raskausaikana tykkäsin mm. noiden leopardileggareiden korkeasta vyötäröstä, niitä pystyin käyttämään pitkälle raskautta – eivätkä ne venyneet, vaan ovat nyt taas sopivat. 🙂

Biancaneven leggarit on mielestäni myös tosi imartelevat jaloille. Niissä näyttää aina hyvältä! 😉 Ja yksi mikä niissä on itselleni tärkeä pointti on se, että ne on suomalaista työtä.

***

IMG_7202 DCIM102GOPROG0291743-1024x762unnamed-4

2XU

2XU:n MidRise-malli on ehdottomasti yksi mun suosikeista! Tykkään tosi paljon siitä, miten ”hyvällä tapaa napakalta” ne tuntuvat jalassa. Ne myös pysyy jalassa vaikka mitä temppua vääntäisi tai vaikka tekisi miljoona kyykkyä. Inhoan nimittäin treenatessa sitä, että housuja joutuu vetämään ylös kesken treenin monta kertaa. 2XU:n treenivaatteet on myös älyttömän laadukkaita. Muutamat housut on olleet käytössä jo pari vuotta ja silti on vielä ehjät ja napakat.

***

PB192468 unnamedOI000072mtpersonaltraning

Adidas

Adidaksella on yksi tietty malli, johon olen vähän rakastunut. Minulla on siitä mallista kolme eri kuosia ja kaikki ovat ihan tosi ihania. En tiedä onko tämä malli aina sama Adidaksen treenileggareissa, mutta näissä on leveä vyötärökaistale ja ne pysyvät myös tosi hyvin jalassa. Adidas on myös merkkinä minulle vähän sellainen ”the thing”. 😉

***

unnamed-2Päälläseisonta
IMG_9211-001

Lorna Jane

Lorna Janella on niin super makeita kuoseja ja värejä housuissa ja paidoissa! Lornan housut on myös tosi hyvää materiaalia, ei näy alushousut läpi eikä ne kulahda pesussa. LJ:n vaatteissa on myös se ihana puoli, että ne on vähän niin kuin ”uniikkeja” – koska niitä ei Suomessa myydä kuin Lavli Living Roomissa.

kotiuu2 motivus

Bubbleroom Sport

Ihan uutena tulokkaan suosikkeihin on Bubbleroomin oma Sport-mallisto. Ne on hinta-laatusuhteeltaan oikein hyviä! Makeita erilaisia kuoseja ja leikkauksia lahkeensuissa jne..  Todella edullisia siis ja oikeinkin kivoja päällä. 🙂

***

Mun trikoot! ;)
Mun trikoot! 😉

Nämä viisi merkkiä on kyllä ehdottomia suosikkeja! Näiden lisäksi on kaapista löytyy myös Niken ja BjörnBorgin treenihousuja. On Freddyn treenitrikoita ja SixDeucea.. Ja muutamia muitakin merkkejä löytyy. Treenitrikoot ovat siis myös työvaatteitani, joten siksi niitä löytyy ”vähän” enemmän.. 😉

Suosikkimerkkien nimiä klikkaamalla pääsee selailemaan kyseisiä merkkejä nettikaupoista. ❤

logo

Kuuden liikkeen treeni

Uuteen viikkoon uudella treenillä! 🙂 Tässä kuuden liikkeen treeni, jonka voi tehdä salilla tai kotona. Kunhan löytyy käsipainot ja kahvakuula.

1. Suorin jaloin maastaveto yhdellä jalalla
SJMVOta kahvakuula toiseen käteen, avaa toinen käsi sivulle tuomaan tasapainoa. Lähde viemään kuulaa kohti varvasta, hyvin läheltä jalkaa. Pidä selkä koko ajan suorana, älä anna hartialinjan tipahtaa alas. Nosta kuula takaisin ylös ja laske toinen jalka toisen viereen, käytä takareittä ja pakaraa.

Toista 3 x 10-12 / jalka

2. Bulgarialainen askelkyykkyBulgarialainenAseta toinen jalka korokkeelle. Astu edessä oleva jalka tarpeeksi pitkälle, niin että kyykkyyn mennessä polvi ei ylitä varvaslinjaa ja kantapää pysyy lattiassa. Mieti työtä pakarasta, älä pelkästään etureidestä.

Toista 3 x 10-12 / jalka

3. Kolmen suunnan askelkyykkyaskelkyykkyPidä toinen jalka koko ajan tukijalkana. Astu ensin askel eteen, ponnista sieltä takaisin keskelle ja sitten sivulle. Ponnista sivulta takaisin keskelle ja sitten vielä taakse.

Toista 3 x 10 / jalka

4. OjentajapunnerrusojentajapunnerrusLaita kädet hartioiden levyiseen asentoon suoraan kainaloiden alle. Laske rinta hitaasti lattiaan ja työnnä itsesi ylös. Pidä kyynerpäät koko ajan kyljissä, älä annan niiden avautua sivulle, kuten normaalipunnerruksessa. Voit myös pitää polvet maassa liikkeen ajan.

Toista 3 x 10

5. Vipunosto sivullevipunostoOta sen verran pienet käsipainot, että saat tehtyä liikkeen mahdollisimman suorilla käsillä, suoraan sivulle. Nosta käsiä suoraan sivulle, rystyset kohti kattoa. Pysäytä liike hartioiden korkeudelle ja laske rauhallisesti alas.

Toista 3 x 10

6. Hauiskääntö + pitohauisOta tanko käsiisi. Tee ensin 10 normaalia hauiskääntöä. Tuo sen jälkeen tanko keskelle staattiseen pitoon, pidä 10sek ja laske alas.

Toista 3 x 10 + 10sek

***

Yksinkertainen ja tehokas treeni koko kropalle. Jos et ole raskaana, perään voit vielä tehdä keskivartalon lihaksia, kuten suoria ja vinoja vatsalihaksia ja suoria selkälihaksia.

***

Meillä on alkamassa taas syksyn Muutos-valmennus parin viikon päästä! Enää olisi KAKSI paikkaa jäljellä!! Käykää lukemassa TÄSTÄ POSTAUKSESTA lisää!!

Energistä ja aurinkoista viikon starttia kaikille! <3

14

Ps. Kolmistaan-blogin Karoliina on myös lähdössä mukaan Muutos-valmennukseen. TÄSTÄ voit käydä lukemassa hänen fiiliksiään ennen valmennusta.