Kolme liikettä!

Nämä kolme liikettä, kun lisää omaan jalkatreeniin – saa uinuvat pakaralihaksetkin mukaan töihin! 🙂

sis.mainoslinkkejä

Nämä kolme liikettä kannattaa tehdä heti treenin alkuun. Kun on ensin lämmittelyt, voi aloittaa näistä liikkeistä. Liikkeet kannattaa tehdä rauhallisesti ja miettien niitä lihaksia, jolla työ tehdään. Nopeasti tehtynä työstä jää puolet tekemättä.

Liike nro 1 – Jalan vienti ristiin ja sivulle

Asetu nelinkontin. Ota hartioiden levyinen asento käsille ja pidä napa tiukasti selkärangassa, keskivartalo ei heilu ja hötkyile liikkeen aikana. Vie jalka ristiin toisen yli ja nosta se sivulle auki. Mieti liikettä nimenomaan nostona, ei heilatutuksena tai potkuna. Palauta jalka rauhallisesti ristiin toisen yli ja nosta taas uudelleen.
Tee molemmat jalat 3 x 20 toistoa.

Liike nro 2 – Päinmakuulla jalkojen nosto

Asetu päinmakuulle. Laita leuka käsien päälle ja yritä pitää ylävartalo niin rentona kuin mahdollista. Laita jalkapohjat vastakkain ja jalat ”auki”. Lähde nostamaan reisiä irti lattiasta. Purista pakarat tiukasti yhteen ja nosta koko pakettia takareisillä ja pakaroilla. Laske rauhallisesti alas. Liikelaajuus ei ole kovin suuri, mutta sitäkin tehokkaampi. 😉
Tee 3 x 15 toistoa.

Liike nro 3 – Jalan staattinen pito

Asetu takaisin nelinkontin. Tue taas keskivartalo hyvin, äläkä päästä alaselkää notkolle. Nosta toinen jalka suoraan sivulle. Pidä sitä niin kauan ylhäällä kun pystyt. Lantio ei kierry alas tai sivulle noston aikana, vaan napa sojottaa suoraan kohti lattiaa koko liikkeen ajan.
Toista kolme kertaa molemmilla jaloilla.

Leggingsit – B Swet leggings, glossy

Takki – B fast takki, blue crystal

Ja hei!! Nyt olis taas mahtava tarjous!! Nimittäin koodilla MONNA20 saa -20% alea kaikista Biancaneven tuotteista!!
Myös jo alennetuista tuotteista! Koodi on voimassa 12.7. – 19.7.2017!

Ja hei vielä yksi vinkki! Nimittäin tuo Biancaneven korsetti!! Suosittelen sitä ihan kaikille, mutta erityisesti raskaudesta palautuville naisille! 🙂 Se on erittäin hyvä tuki keskivartalolle ja antaa lihaksille vähän ”muistia” siitä suunnasta miten niiden pitäisi tuolla keskivartalossa sijoittua. 😉 Korsettia ei kannata käyttää tuntitolkulla päivittäin. Mutta esim. tunnin päivässä voi hyvin pitää.

***

Yhdet parhaimmista!

*Sisältää mainoslinkkejä

Olen ennenkin hehkuttanut Biancaeven housuja! Ja hehkutan taas! 😉 Minulla on muutama merkki, joihin luotan treenihousupuolella ja niistä TOP3:ssa on Biancaneve, 2XU ja uusimpana tuttavuutena Yvette. Kaapistani löytyy kuudet Biancaneven housut ja se ehkä kertoo sen, että todellakin tykkään tästä mallista! <3

Muutamia paitojakin minulta löytyy Biancanevelta, treenitoppeja ja pari pitkähihaista. Tykkään niistä malleista todella paljon ja tämä postauksen kuvissa näkyvä pitkähihainen on aivan ihanan pehmeän tuntuista materiaalia.

Minulle treenihousuissa tärkeintä on se, että ne eivät valu päältä. Ettei koko ajan tarvitse olla nykimässä vyötäröltä ylöspäin. Tietysti istuvuus ja materiaali tulevat heti perään kakkosena. Ja täytyy sanoa, että nämä kaikki kolme asiaa täyttyvät kyllä todellakin Biancaneven housuissa.

Biancaneve on suomalainen yritys, pienellä tiimillä he tekevät töitä ja tekevätkin todella hyvin! Heiltä tilataan mm. yksilöllisiä esiintymisasuja maailman parhaille taitoluistelijoille ja fitness-urheilijoille ympäri Eurooppaa. Minua kiinnostaa aina tarinat yritysten takana, varmasti koska itsekin olen pienyrittäjä. Ostan mielelläni suomalaisen tekijän urheiluvaatteita ja pistän pari euroa enemmän lompakostani, kun tiedän miten tuotteet tehdään ja ketkä siellä kaiken takana häärää.

Postauksen kuvissa olevat housut: B – Sweet leggins

Postauksen kuvissa oleva paita: B Cheerful

Ja apua, miten makeet nää on: B Lean leggins – Sand Glossy

 

Ja tiedättekö mitä?! Nyt saankin jakaa teille pelkästään minun lukijoilleni tehdyn alekoodin! Saatte KAIKISTA Biancaneven-tuotteista -20% alea (myös jo alennetuista) ja postikuluista myös, jos tilaatte 1.toukokuuta mennessä!! Eli koodilla MONNATREENAA on voimassa tämä alennus 1.5 asti! Tuonne siis –> www.biancaneve.fi