Rengastreeni!

Kävin eilen asiakkaiden välissä tekemässä oman treenin Motivuksella. Sellaisen treenin, jota olen tehnyt viimeksi vajaa kaksi vuotta sitten. Siis ihan sellaisen ”oman treenin” ja ”niin kuin ennen vanhaa”! 😀

Kuinka ihanaa oli tehdä treeni niin, että se tuntui työtä tekevissä lihaksissa – ei lantionpohjassa tai alaselässä kipuna. Kuinka ihanaa oli hallita omia vatsalihaksia ja keskivartaloa! Niin ihanaa!!

Tässä koko treeni:

🤸 Bulgarialainen askelkyykky – 10 toistoa
🤸 Kulmasoutu – 10 toistoa
🤸 T-soutu – 10 toistoa
🤸 Punnerrus – 10 toistoa
🤸 Vatsarutistus – 5 toistoa
🤸 Vartalon nosto – 5 toistoa
🤸 Jalkojen veto – 15 toistoa
🤸 Jalkojen avaus – 15 toistoa

Treenin voi tehdä myös trx:llä! 🙂 Kertokaahan fiiliksiä treenistä, kun olette sen tehneet! Kaikki liikkeet löytyy yllä olevalta videolta, jos jokin liike ei ole tuttu!

Edelleen kiitän palautumisestani suuresti Sara Nevalaista Hyvinvointistudio Lupaukselta! Hänen ansiostaan palautumiseni tuli vihdoin maaliin! 😉 Myös ystäväni, osteopaatti Saran Back on track -kurssi kuljetti erkaumaa pienemmäksi. Näiden lisäksi osallistuin Lupauksen verkkokurssille Kuntouta keskivartalo, joka alkaa muuten taas 6.11!! Suosittelen tuota todella kovasti kaikille synnyttäneille – vaikka synnytysestä olisi aikaakin!

***

Ihanaa torstaita kaikille! Ja hyviä treenejä! 😉

Lue myös: Napakka täsmätreeni!