Iloa liikunnasta!

*sis. mainoslinkkejä

Tällä viikolla ehdin treenaamaan kaksi kertaa, vaunulenkkien lisäksi. Se ei ole mikään suunnaton määrä, mutta se on silti jotain! Olen tajunnut sen, että ei minun tarvitse suorittaa jotain suuria treenimääriä viikossa nyt heti, kun saan vihdoin luvan kanssa treenata. Kunhan pari-kolme kertaa viikossa pääsen treenin pariin, se tuo lisäenergiaa, jaksamista kaikkeen ja iloa!

Takki – TÄÄLTÄ

Torstaina kävin tekemässä ystäväni Inarin kanssa taas jalkatreenin. Me olemme tosiaan nyt pienten lasten äiteinä tehneet keskenämme diilin, että joka torstai treenataan tarakkaa.. 😀 Siis jalkoja ja peppua. Oli älyttömän hyvä treeni ja itse asiassa takareisissä ja pakaroissa tuntui vielä eilenkin lihasjumia.
On kiva myös nähdä hyvää ystävää kerran viikossa, vaihtaa samalla kuulumisia ja höpötellä vauvajuttuja.

Lauantaina, eli eilen kävin tankotanssimassa ekan kerran kahteen vuoteen!! Oli niin älyttömän siistiä, että minua hymyilytti koko tunnin ajan. Tunnin alussa, kun tehdään erilaisia pyörähdyksiä tangolla, tuntui kuin olisin ollut lapsi uudestaan. Minua oikeasti hymyilytti niin paljon, että jouduin vähän katselemaan lattiaan välillä. Ettei muut tunnilla olijat olisi katsoneet, että mikähän hullu tuolla yksinään naureskelee.. 😀 Toisaalta noilla Pole4Fitin tunneilla on aina ollut rento tunnelma.

Enhän minä niin ketterä ollut kuin edellisellä kerralla. Enkä lähtenyt invertoimaan (pää alaspäin tangolla), koska vatsalihakset edelleen tekevät palautumistyötään raskaudesta. Sain ohjaajalta aina vaihtoehtoliikkeitä, kun muut teki jotain sellaista, joka olisi ollut vahvasti suorille vatsoille tulevaa työtä.
Tunnin jälkeen sisäreidet, polvitaipeet ja käsivarsien sisäpuolet olivat aivan hellinä tangolla hankaamisesta ja pidoista. Hauikset ihan tärisivät, mutta oli niin hyvä fiilis!

Tämä on asia, joka on se minun viestini liikunnasta! Kaikki jotenkin aina kulminoituu joihinkin ajanjaksoihin. Nyt tuntuu, että sanoma liikunnan ilosta on se juttu, mitä minä haluan viestittää. Vielä vahvemmin kuin aiemmin!

On ihana kuulla meidän Treeniryhmissä olleilta ihmisiltä, että ”Parasta teidän treeneissä on se ilo mitä Tuukan kanssa tuotte meille asiakkaille.” tai että: ”Teidän treeneissä on aina niin älyttömän hyvä fiilis; kaikki tekee täysillä, mutta silti nauru raikaa.”  Se on se työ, jota on todella kunnia tehdä! Mikä voi olla parempi palkka työstä, kuin asiakkaan sanat: ”Monesti työpäivän jälkeen on väsynyt ja vähän v*ttuuntunitkin fiilis. Treeniryhmän treenien jälkeen on aina hyvä fiilis ja hymyilyttää.”

On ihanaa heittää asiakkaille haastetta niin fyysisesti, kuin ilon kautta henkisesti. Välillä kannetaan reppuselässä kaveria tai tuntematonta treeniryhmäläistä. Välillä kyykätään niin pitkään, että meinaa kyynel tulla silmään. 😉 Silti hymyillen.

Meillä on taas huomenna alkamassa kesän Treeniryhmä! Meillä on 3-5 treenipäivää viikossa ja minun ja Tuukan lisäksi valmentajina toimii Joosua Visuri, Veera Malmivaara ja Lari Salama. Erilaisia, haastavia, monipuolisia treenejä siis luvassa koko kesän. Ja ulkona treenataan! 🙂 Katso TÄSTÄ koko kesän lukujärjestys ja osta oma osallistumisoikeus kesän hauskimpiin ja monipuolisimpiin treeneihin mukaan!! Vannon, että tulet pitämään! 😉


Tarjoamme sinulle koko kesän 4 erilaista treenipakettia, joista voit valita parhaiten itsellesi sopivan!

  • Juoksutreenit maanantaisin = 69€
  • Treeniryhmä 10 harjoitusta = 69€
  • Treeniryhmä 20 harjoitusta = 99€
  • All in (sis. kaikki harjoitukset) = 129€10 ja 20 harjoituksien paketeissa voit vapaasti valita, milloin käyt harjoituksissa. Paketit oikeuttavat sinua käymään joko 10 tai 20 kertaa harjoituksessa kesän aikana. Sinun ei tarvitse ilmoittautua etukäteen harjoituksiin, sen kuin vain putkahdat paikalle! Tämän joustavammaksi ja helpommaksi ei treenaaminen enää tule!All in – paketti sisältää oikeuden käydä kaikissa harjoituksissa vaikka koko kesän ajan 3-5 kertaa viikossa.Juoksutreeni-paketti sisältää oikeuden käydä kaikissa maanantain juoksutreeneissä! Tämä on mainio valinta juoksuharrastajalle tai juoksusta kiinnostuneelle. Harjoitukset ovat todella monipuolisia ja suurin osa niistä on suunniteltu niin, että jokainen voi suorittaa ne oman kuntotasonsa mukaan jäämättä jälkeen porukasta. Juoksutreenit on myös mainio tapa valmistautua vaikka tulevalle puoli, –  tai täysmaratonille.

Ilmoittaudu mukaan TREENIRYHMÄÄN TÄSTÄ!! 🙂

***

Kiitos kaikille Biothermin kilpailuun osallistuneille!! Voittajaksi arpakone valitsi nimimerkin: jiip! Onnea!! Laitan sinulle sähköpostia!

Ihanaa sunnuntaita kaikille! <3 Ja toivottavasti nähdään treeneissä! 😉

TOP -juttuja!

Mitä postauksia on luettu eniten blogissani koko blogihistorian aikana? Tässä kategorioittain TOP 3:set! 🙂 Arvasitko jonkun näistä olevan luetuimmista?

TOP 3 – treenipostaukset:

  1. Viidellä liikkeellä pakarat aktiivisiksi
  2. Peppu piukaks – treenivideo!
  3. Koko kropan tabata 4 x 4min

TOP 3 – vauva-aiheiset:

  1. Mites se imetys?
  2. Miten käy parisuhteen, kun vauva syntyy?
  3. Itsekäs paskiainen

TOP 3 – kehonkuvajutut

  1. Jäätävä muutos nopeasti?!
  2. Painoindeksi roskakoriin!
  3. Kehonkoostumus

TOP 3 – ajatuksen voima:

  1. Kehitys loppuu tyytyväisyyteen
  2. Vääristyneet kehonkuvat ja hyväksytyt syömishäiriöt
  3. Elämänviisaudet

***

Onko näistä joku ollut oma suosikkisi? 🙂 

Iloista sunnuntaita kaikille! <3