Koko vartalon treeni salille (video)!

Heipä hei! 🙂 Tässä tulisi seuraava treenivideo! Tällä kertaa aiheena on koko vartalon treeni. Valitse painot oman kuntotasosi mukaan. Tee kaikkia liikkeitä kolme sarjaa. Voit tehdä koko ohjelman ns. kiertoharjoitteluna tai yksi liike kerrallaan.

  1. Ylätalja eteen 3 x 12
  2. Vinopenkkipunnerrus 3 x 10
  3. Ojentaja taljassa köydellä 3 x 12
  4. Hauiskääntö vuorokäsin + pito 3 x kaksi kierrosta 20 kääntöä ja 10 sek. pitoa
  5. Vipunosto eteen & sivulle 3 x 20 (10 per käsi)
  6. Pakaratyöntö 3 x 10 / jalka
  7. Staattinen kyykky 3 x 3o sek. pito
  8. Bulgarialainen askelkyykky 3 x  10 / jalka

Katso koko treeni tältä videolta:

***

Hauskaa ja hyvää treeniä! 🙂 Kertokaahan sitten taas miltä tuntui!

 

Yläkroppatreeni kumpparilla!

Tervehdys! 🙂 Tässä teille lupaamani yläkroppatreeni videon muodossa! Treenin voi tehdä kotona tai salilla! Ja kannattaa kokeilla, vaikka onkin ”vain” kuminauhajumppa! 😉 Tarpeeksi vain vastusta kuminauhaan pyörittämällä sitä nyrkkien ympärille itselle sopivaksi. Tai sitten vaan suoraan vahvempi kuminauha käyttöön.

Videosta näätte liikkeiden tekniikat ja videon lopusta loppuhaasteen! 😉

Liikkeet tässä alla vielä kootusti:

Vie kädet hallitusti taakse ja eteen – toista 20 kertaa
Hauiskääntö – 10 toistoa
Vipu-avaus sivulle – Toista 10 kertaa
Ojentajapumppaus – Toista 10 kertaa
Vipunosto eteen – Toista 10 per käsi
Soutu – Vedä lavat yhteen, toista 15 kertaa

Tee kolme kierrosta ja lisää jokaisella kierroksella toistoja, jos ensimmäisellä kierroksella et saanut vielä tuntumaa! 😉

Kivaa treeniä!  Ja tulkaahan taas kertomaan tuntemuksia treenin jälkeen!

***

 

 

Tsekkaa myös suosittu alakroppatreeni: Peppu piukaks!