Yläkroppatreeni kumpparilla!

Tervehdys! 🙂 Tässä teille lupaamani yläkroppatreeni videon muodossa! Treenin voi tehdä kotona tai salilla! Ja kannattaa kokeilla, vaikka onkin ”vain” kuminauhajumppa! 😉 Tarpeeksi vain vastusta kuminauhaan pyörittämällä sitä nyrkkien ympärille itselle sopivaksi. Tai sitten vaan suoraan vahvempi kuminauha käyttöön.

Videosta näätte liikkeiden tekniikat ja videon lopusta loppuhaasteen! 😉

Liikkeet tässä alla vielä kootusti:

Vie kädet hallitusti taakse ja eteen – toista 20 kertaa
Hauiskääntö – 10 toistoa
Vipu-avaus sivulle – Toista 10 kertaa
Ojentajapumppaus – Toista 10 kertaa
Vipunosto eteen – Toista 10 per käsi
Soutu – Vedä lavat yhteen, toista 15 kertaa

Tee kolme kierrosta ja lisää jokaisella kierroksella toistoja, jos ensimmäisellä kierroksella et saanut vielä tuntumaa! 😉

Kivaa treeniä!  Ja tulkaahan taas kertomaan tuntemuksia treenin jälkeen!

***

 

 

Tsekkaa myös suosittu alakroppatreeni: Peppu piukaks!